26 Kasım 2012

BİR DESEN - ÜÇ DİKİŞ


Aslında bu postada daha önce bahsetiğim epoksi denemelerinin bir paylaşımı olacaktı. Ancak; henüz istediğim sonucu elde  edemedim. Birkaç ay önce  Kuzuş’un  odasında biraz değişiklik yapmıştık. Yatak üzerine yastık yapmak üzere  İKEA’dan  kumaş almıştım. Desenini çok  beğendim. Yastıktan kalan parçalarla kumaş bir çanta dikmek istedim. Çanta dikerken Kuzuş müzik çaları için ‘bir kılıf dikebilir miyiz?’ dedi.  Siyah bir fermuar bulamadık. Evde kırmızı vardı. Ona yardım edeyim derken; ölçü müzik çalar için büyük olunca; kendimi kalem çantası dikerken bulum. Tüm renkli kalemlerini doldurarak ertesi gün okula götürdü. Arkadaşları çok beğenmiş. Hatta bir tane de arkadaşlarından birisine diktim. Aynı desenden yastık, kalem  çantası ve çanta  diktik.  Acemi terzinin işleri. Nereden nereye……









 
 

Monotonluk içinde çeşitlilğiniz bol olsun....




 
 

1 yorum:

  1. Elif,sevdim seni. Olumlu bir bakışın ve iyi kesen bir makasın var.
    Kaat'ı sanatını bilrsin,denedin mi?
    kaatisanati.blogspot.com benim diğer blogumdur.

    YanıtlaSil