7 Nisan 2015

BATMAN DESENLİ AYAKKABI


Daha önceki yazımda bahsettiğim, kızıma doğum günü için yaptığım, Batman logolu ayakkabıyı nihayet yazabiliyorum.

Siyah ayakkabıları çok uygun fiyatla aldım. Ne de olsa ilk defa ayakkabı boyayacağım için, başarılı olamamak vardı. Ama korkmamak gerekiyor.  Bir şeyleri başarmak için cesaret gerek.  Tabi sadece cesaret de yetmez. İyi bir planlama, hazırlık, ön çalışmada lazım. Hayatta hiçbir şey kolay değil. Emek istiyor.  Okuyanda gökdelen inşa ettim sanacak. Olsun, işin küçüğü büyüğü olmaz. Her işe aynı özeni göstermek gerek diye düşünüyorum. Eskiler ne demiş " Emeksiz yemek olmaz"

Kesme makinamda uygun boyutta şablonlar tasarlayıp, vinil kağıttan keserek hazırladım.  Arkası yapışkanlı kağıttan elle de kesilerek hazırlanabilir. Ancak iyice yapıştırmak gerekli ki; boya şablonun etrafına taşmasın. Logonun kendi rengi olan sarı akrilik boya ile boyadım. Ayakkabının havası değişti. Boya ne kadar kalıcı olur onu bilmiyorum. Neticede bu bir  ayakkabı. Yağmura çamura dayanır mı yıkanır mı denemedim. Denersem sonucu paylaşırım.

Kuzuş’ta beğendi.  Güzel günlerde giysin.















 
 
Planlı cesaretiniz bol olsun....

4 yorum:

  1. çok güzel görünüyorlar,elinize sağlık.iyi günlerde güle güle giysin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeniniz için teşekkür ederim. Umarım kullanacağı çok güzel günleri olsun Kuzuş'un.

      Sil
  2. BAYILDIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ:) ELLERİNİZE SAĞLIK.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Ben de F&Z ye bayıldım....

      Sil