31 Temmuz 2013

YENİDEN MERHABA


Ne kadar uzun zaman oldu. Herkes bloglarına döndü. Bir ben dönememiştim, herhalde. Neyse; ben de geldim. Dileğim o ki; her şey güzel olsun. Bir okurum “....umarım günler,  gelişmeler yeniden yazma arzunuzu getirecek güzellikte olur;  ben de sizi izlerim...”  diyerek mesaj bırakmıştı. Sanırım bunlar insanı motive ediyor. Yoksa; bazen insan herşeyi  bırakıp kaçmak istiyor. Nereyeyse? Kalıp, en güzele ulaşmaya çalışmak için çabalamak doğrusu.....

Daha önce bir hediye çantasından yaptığım geri dönüştürülmüş, geri dönüşüm çantası , kullanmaktan, iyice dağıldı.  İkea’nın fırsat köşesinde boyalı galvaniz saçtan kapaklı bir kovayı çok uygun fiyatla bulunca atladım. Fiyatı  23 TL den,  teşhir ürünü olması nedeniyle 13,00  TLye inmişti. Öyle çok belli bir defosu da yoktu.   Aslında üzerine boyayarak, dekupaj ile çok güzel  desenler yapılabilirdi ama; malum ben biraz sabırsızım ve kısa süreli projeleri seviyorum. Aslında ne kadar emek; o kadar güzel  sonuç ama, vakit az ne yapayım. Yeni kesme makinamda “ reduce, reuse, recycle” yazısı kesip yapıştırdım. Etrafına da çiçekler basıp, kestim. Makinayı daha detaylı bir başka postada yazarım. Keşke yapabildiğimiz ölçüde “tüketimi azaltıp, yeniden kullanıp, geri dönüştürsek”.  Zaten elişinin bir güzelliği de bu değil mi?

 
Kesip yapmaya  devam.......

1 yorum:

  1. Geri döndüğüne sevindim. Bu çalışma da güzel olmuş,konunun anlam ve önemini belirten kelimeler de yakışmış. Tahmin etsem de yine de çevirttim:))
    Güzel çalışmalarını izlemekle mutlu oluyorum. Yorumuma yanıtına da sevindim:)

    YanıtlaSil