23 Mart 2012

DAMGA YAPIMI


Yapımını paylaşmayı istediğim damga yapımı var bugün postada. Kuzuşun doğum günü için mısır külahı yapmak üzere hazırlamıştım.  Sonra hazır külah alınca;  kendi yaptığım damga ile  hazırladığım kağıdı duvara pano gibi astım. Aslında çocuklar için kırtasiyelerde hazır olarak satılanları var ama; eğer damgayı özelleştirmek, çocukların sevdiği karakterleri damga yapmak istersiniz bu yöntem belki işinize yarar. Çocukken yatığımız patates baskılarının çağa uydurulmuş halini uyguladım. Ben harfleri kalıpla kestim ama; elle de 2 mm eva süngerinden keserek yapabilirsiniz. Bilgisayardan çıktı alıp; etrafını maket bıçağı ile oyarak istediğiniz şekli de verebilirsiniz. Eva süngerini kırtasiyelerde ve hobi mağazalarında bulmak mümkün. Damganın arkasına da marangozda kestirdiğim ahşap parçasını kullandım. Harfleri damga üzerine ters yapıştırmayı unutmamak gerekiyor. Akrilik boya ile boyadım. Çocuklarla suluboya ile de yapılabilir. Gerçi akrilik boya da su bazlı kolayca temizleniyor.  Bu damgalarla hediye paket kağıtları, kartlar, defter süsleri, etiketler yapmak mümkün. Gerisi yaratıcılığınıza kalmış..







Bu damgalarla hediye paketlerinizi özelleştirebilirsiniz.



Keyifli uğraşlı günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder